Monday, May 21, 2007

man kan aldrig lära gamla hundar att sitta. jag är en förbannat gammal hund. sofie har flyttat hemifrån igen. under täcket tänker hon inte på sex och masturbation utan om hon har dragit ut sladden till lampan så att hon inte ska brinna inne. att brinna inne skulle vara fan så mycket jävligare än en laddning med tabletter. på natten drömmer hon om per som säger att hon alltid kommer att vara speciell och när man vet det så är det dåliga sekundärt. han är min gud som som i fantasin alltid förlåter. när jag vaknar så slår det mig att teenagelove har fyllt år. första gången jag glömt sen -99. verkligheten är aldrig som fantasin.

vid ett ögonblick försöker jag försvara verkligheten med att om man valde fantasin så skulle även vålnaderna under sängen följa med. men det finns fan jävligt fula troll med stora näsor i verkligheten också.

dagens låt: premarital sex - daniel johnston

1 comment:

Anonymous said...

Enola Gay, vilken låt alltså. Den får mig att den tänka på dig. De brukar spela den på jobbet ganska ofta.