Tuesday, May 1, 2007

att höra skrattet, inte veta varför och leta efter kraften. ta ett steg in i den fina världen och sen gå tillbaka för att man tror att man inte hör till. nervositeten släpper och jag känner mig så jävla hemma. jag kan och jag är lika bra. att låtsas vara en man med david för att vara burdus och vulgär. ingen äter chokladsås så sensuellt som hanna. jag blir rörd för att de saknar sin slarva. mitt uppe i allt säger den onde anden att det är något jag inte är värd. världen är svart eller vit och man måste välja sida.

får för mig att jag kan göra något storartat och kärleksfullt. köper en tågbiljett. mina planer är alltid för stora. när jag står i dörröppningen får jari hjälpa mig med skorna. spyr sen på toaletten och går och lägger mig. det blev inte som jag hade tänkt mig. oftast så blir det inte det och nu bråkas det som fan med mina hjärnhalvor.

bet you never thought it would be like this - scotland yard gospel choir

No comments: