Thursday, February 1, 2007

det finns inget som är så mer rätt än att dricka rödvin, lyssna på pj harvey och fantisera om åtrå. ikväll är jag övertygad om att hon existerat i lustan sedan eva tog ett bett av det jävla äpplet. och kan det finnas något sexigare än riktigt riktigt bra kråmande? och jag i är det tillståndet då jag tror att matchen redan är vunnen. men det är något med henne och vinet som gör att man känner sig som en kvinna. jag vet, det är så jävla fånigt.


ett av de vackraste kortet. om man vet historien, är när sara hittar mig och per, fulla som alior på en pj harvey-spelning. både han och jag ser förjävliga ut, men vi dansar och det är natt. förutom mig så är det ingen som kan berätta mitt livs histpria som sara. det är inget mräkvärdigt med historien, men hon berättar den precis på det sättet som jag vill höra den.

No comments: