Tuesday, April 24, 2007

när jag vaknade idag gick jag upp, borstade tänderna, tog en snus, öppnade fönstret, bestämde mig för att lyssna på stone roses och la mig under täcket igen. kom att tänka på artikeln i kvällstidningen från i söndags och blev irriterad. artikeln handlade om att 50-tals frun var på modet. vilken jävla dynga! det var någon brud som bloggade om kafferep med sju sorters kakor. pga av sockerchocken de brukade få så hade de dock minskat antalet till fem sorters kakor. hon var noga med att poängtera att det handlade om en hobby och inte om könsroller. hon facinerades av kläderna och levnadsstilen. men fan, det är ju de där jävla kaksorterna som fick hemmafruarna att spy över sin tillvaro och frossa i lugnande. jag tycker också att klänningarna är gulliga. försökte ha sex med en donna i en vit gräddbakelse med svarta prickar. jag var dålig, men det var mycket trevligt.

men att anamma en levnadsstil när din mormor förmodligen aldrig fick uppleva en orgasm och önskade sina nästa ett betydligt mer berikande liv kan inte vara annat än fel.

No comments: