Monday, June 25, 2007

när man inte vet vad man vill blir man omedvetet hängiven till att jaga passionen.

jag rengjorde min perkulator och den bryggde felfritt. men i kylen finns inte mycket mer än gammal feta och unken ruccola. jag blir vuxen senare än andra. mamma hämtar mig och jag äter glassbåt från frysen. vykort från en far som aldrig funnits. han snorklar med en brud i filippinerna. god mat och myyyyycket kärlek som det stod. vem bryr sig. lojaliteten är vackrare.

det är otäckt, men jag vill ha kabeltv så att jag kan se "en förlorad värld" och "project runway". så länge får jag lida med ida som är så jävla fantastisk i soldattorpet.

1 comment:

Anonymous said...

jää, så perkulatorn funkar nu? det ljuvliga ljudet från en felfritt bryggandes perkulator-hemtrevligare kan det knappast bli!