Thursday, March 15, 2007

efter halvdan, om ens existerande masturbation ligger man i mörkret, lyssnar på 69 love songs och funderar över meningen med livet. och vad att göra när hedonista nr ett är krass? om det ens någonsin har haft med mina existensiella problem att göra. jag antar att jag hade varit ganska körd om så varit fallet. vart tog livet som var så spännande att det hade fått plats i en bok vägen? det händer inte särskilt mycket, stiger upp och väntar på att det ska bli en ny dag och att spänningen ska komma. jag får förlita mig på tankarna är spännande. och vad fan tänker jag på? jo, större delen upptas av funderingar kring en gud som inte existerar och ett fastställande av verkligheten som jag har så förbannat svårt att förhålla mig till. hur spännande är det att tänka på det dag ut och dag in.

olof ringde huxflux inatt. han berättade om en tjej han inte kunde sluta tänka på och att han inte skulle syssla med kvinnofolk förrens sommaren. han sa också att han slutat smsa folk för att telefonerna blivit så krångliga. jag sa åt honom att han var en kärring och att jag börjat böla i tid och otid. han skrattade och sa att det lät lite vackert. jag svarade att det var allt annat än vackert. sen så sa vi godnatt och la på. den tiden känns så otroligt långt borta.

No comments: