Wednesday, March 28, 2007

idag vaknade jag på rätt sida. solen lyser och mamma hade laddat kaffebryggaren så att det bara var att trycka på när jag kom ner. och efter ett möte med världens snyggaste psykiatriker som bara jobbar 25% så ska jag för första gången på länge göra något riktigt kul.

äh, man kan ju inte gå runt och dissa illusioner om kärlek. kärlek och respekt ska det fan vara! därför blir det a little med respect med erasure på repeat till varenda varelse som jag hyser varma känslor för. förbannat kitschigt. jag antar att det ingår i paketet. saken är den, att min sista tanke innan jag somnade igår var, att om det gällde liv eller död och jag var tvungen att välja mellan att citera rolling stones eller meat loaf så skulle jag utan att blinka citera meat loaf. och det finns visst vissa bra saker med verkligheten, den kommer aldrig att utsätta mig för det på liv eller död-valet.

1 comment:

Anonymous said...

nu har det ju gått att länka!

ah, det låter så härligt att komma ner till en färdigladdad kaffebryggare och sol utanför. här har solen också börjat lysa, men inte riktigt är det som i sverige. jag gillar det landet mer och mer, det är charmigt.