Friday, March 2, 2007

när fan blir gammal så blir han religiös. vete fan om det är att jag håller på att bli gammal eller vad det är, men nog fan sitter jag och lyssnar på pretenders. stop your sobbing är helt sjukt bra. det jag en gång varit försvinner mer och mer. jag vet inte om man ska skratta eller gråta. men jag vet att jag inte har hört en enda vettig mening i ludvika sen årets början. det skulle vara alkisen på bussstationen som sa att det inte heter kärlek utan själ-lek. kanske var det inte så vettigt, men det var kul sagt. och att ha tagit mig en pilsner och dividerat huruvida det var så hade gett mig så jävla mycket mer än vad som händer dag ut och dag in.


bring me back till kvasi-filosofins förtrollade värld. eller ge mig åtminstonde en liten del av det. fick en efterlängtad tavla levererad idag, men jag kan inte sätta upp den på mitt flickrum. saknar friheten att få sväva iväg. fan ge mig något. annars så kommer jag att kväva det lilla som är fint.

No comments: